Minden egyes nap számít...

A blog természetesen magamról az életemről szól és mindenről ami velem kapcsolatos.

Titta

Meez 3D avatar avatars games

Zenéim

Mandy Moore-Cry Music Danny feat Therese-If only You Freezer- Büszke Timbaland-Apologize

Utolsó kommentek

  • Sabine: Sokan erre vágyunk. Vagyis szerintem minden értelmes ember, :D (2008.03.04. 20:44) Most már tényleg nem tudom h mi lesz...
  • Titta: Nekem is nem bírnám h ki legalább egy órát ne sétáljak Fluffyval!és nem érdekel h milyen sok tanul... (2008.02.26. 18:33) Tavasz...
  • Titta: Köszike nagyon ari vagy!remélem addig tényleg kifog tartani!nagyon jó lenne ha már végre befejeződ... (2008.02.26. 18:31) Suliban...
  • Szabina_: Én is menni akarok, de ezt már megbeszéltük!! Ez a jó idő feldob, sokkal jobb kedvem van! Csókszi (2008.02.26. 17:02) Tavasz...
  • Szabina_: Jaj drága. Majd megoldódik. Tudod...oda jutsz ahová kell. Ha nem mész Svédbe, akkor annak úgy kell... (2008.02.26. 16:59) Suliban...
  • Utolsó 20

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Jó kis szombat!

2007.09.23. 09:21 - Titta

Tegnap volt keriék esküvöje!őszintén szólva semmi kedvem nem volt menni!de aztán kialakult egy tök jó kis társaság továbbá régen látott családtagok is előkerültek!a szertertás nagyon szép és megható volt!én is majd nem sírtam (anya természetesen sírt)!na és annyi igazság volt benne, hogy ilyenkor az ember elgondolkozik rajta, hogy hogyan alakítsa további magánéletét!azt hiszem én is sok hasznos tanácsot kaptam!Ati ekkor nagyon de nagyon hiányzott!és úgy sajnáltam h ilyenkor nem lehet mellettem és nem bújhatok hozzá!hiszen egy esküvőn részt venni egyedül úgy h közben nincs veled a párod, elég nagy büntetés!...aztán kimentünk a t.partra csináltunk egy csomó szép képet, majd mentünk az étterembe!isteni kaja volt és megfogadtam h ide Atival is eljövünk!persze ittam is szokásomhoz hívően bort(majdnem egy üveggel), csokilikőrt, jégert és persze pezsgőt!tök jól éreztem magam mindenkivel megtaláltuk a a közös hangot!szal nekem megérte elmenni!bár én 8 előtt leleéptem és siettem az én drágámhoz, mert már nagyon várt!

Este aztán kifakadtam dőlt belőlem a sírás és  a sok rossz!h én már nem bírom nélküle nem bírom h annyit kell tanulni és alig beszélünk egymással!de aranyos volt végig hallgatott és megvigasztalt!már annyiszor szóba került az is h csak fogom magam és megyek vele!ilyenkor már egyáltalán nem bánnám csak vele legyek!de aztán ott van az érettségi ami persze mindig visszahúz ettől a gondolattól!Folyt köv...

A bejegyzés trackback címe:

https://titta.blog.hu/api/trackback/id/tr96173852

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szabina_ 2007.09.23. 13:58:49

Mindjárt itt a június 25!! Akkor kezedbe kapod a bizid, és repülsz a messzibe. Persze én sajnálom hogy elmész, de ha augusztusban kiderül hogy engem meg nem vettek fel akkor én is repülök a messzibe. Csak nem ugyanoda. :D
Kitartás!!!

Titta 2007.09.23. 14:24:55

köcike!nadon ari vagy!kibirom már ezt a kisidőt!sok puszy

Szabina_ 2007.09.27. 18:34:49

Merre vagy eltűnve?

Már csak 6 nap!


süti beállítások módosítása