Minden egyes nap számít...

A blog természetesen magamról az életemről szól és mindenről ami velem kapcsolatos.

Titta

Meez 3D avatar avatars games

Zenéim

Mandy Moore-Cry Music Danny feat Therese-If only You Freezer- Büszke Timbaland-Apologize

Utolsó kommentek

  • Sabine: Sokan erre vágyunk. Vagyis szerintem minden értelmes ember, :D (2008.03.04. 20:44) Most már tényleg nem tudom h mi lesz...
  • Titta: Nekem is nem bírnám h ki legalább egy órát ne sétáljak Fluffyval!és nem érdekel h milyen sok tanul... (2008.02.26. 18:33) Tavasz...
  • Titta: Köszike nagyon ari vagy!remélem addig tényleg kifog tartani!nagyon jó lenne ha már végre befejeződ... (2008.02.26. 18:31) Suliban...
  • Szabina_: Én is menni akarok, de ezt már megbeszéltük!! Ez a jó idő feldob, sokkal jobb kedvem van! Csókszi (2008.02.26. 17:02) Tavasz...
  • Szabina_: Jaj drága. Majd megoldódik. Tudod...oda jutsz ahová kell. Ha nem mész Svédbe, akkor annak úgy kell... (2008.02.26. 16:59) Suliban...
  • Utolsó 20

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Lazítós nap...

2008.01.30. 17:21 - Titta

A reggelemmel kezdeném ami nagyon vicces!általában fél 7-kor kelek és kb 7-re készen is vagyok!nagyedkor pedig elindulok a buszhoz!ilyenkor szott írni Drágám egy reggeli smst!én mindig visszaírok neki és ma reggeli ez volt:"Cijja egyetlenem!én nemsokára megyek aludni!:Degy kicsit fáradt vok!ma akkor elmegyünk jegyet fogalalni!Szeretlek nagyon!ezt én szép nyugodtan elküldtem!és reggel csörgött a telefon Drágám volt az!már megilyedtem h vmi baj van!erre mondja h te még alszol?mit írtál te nekem elolvastad?nekem foggalmam sem volt róla h ezt írtam!ez egy nagyon jó példája annak h már reggel is nagyon fáradt voltam és csak az alváson járt az eszem!:Dma egész jó napom volt!tesi órán szét röhögtem magam!de sajna jegyet nem kaptunk már mindet lefoglalták!de nem baj majd márciusba!most már tuti jó lehet ha ennyien nézik és én is nagyon kíváncsi vagyok rá!és egy jó hír h ma nem kellett tanulni semmit micsoda jó hír!ilyen már nagyon régen volt!tegnap voltam angol szóbelin!megint kikellett tölteni egy tesztet és utána egy kis beszélgetés angolból!annyira nem vtam rossz szal ahhoz képest h már mióta nem beszéltem angolul meg vok elégedve!már nagyon várom h elkezdődjön!remélem tényleg olyan jól fogok beszélni mint mondják!:DFolyt köv...

A bejegyzés trackback címe:

https://titta.blog.hu/api/trackback/id/tr68318405

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Enikő 2008.01.30. 20:22:10

:DD Hallod ezen az sms-en felröhögtem. Én is jártam már így, hogy hülyeséget írtam, és fel se tűnt.
Ügyi vagy, hogy jól ment a szóbeli. :) Gratulálok ^^ Csók

Titta 2008.01.31. 13:57:55

hát igen!majd márciusban eldől!de most gondoltam bele h egész nyáron angolozhatok!ez elég durva!:Dremélem meg éri majd a fáradságot!pusszancs


süti beállítások módosítása