Minden egyes nap számít...

A blog természetesen magamról az életemről szól és mindenről ami velem kapcsolatos.

Titta

Meez 3D avatar avatars games

Zenéim

Mandy Moore-Cry Music Danny feat Therese-If only You Freezer- Büszke Timbaland-Apologize

Utolsó kommentek

  • Sabine: Sokan erre vágyunk. Vagyis szerintem minden értelmes ember, :D (2008.03.04. 20:44) Most már tényleg nem tudom h mi lesz...
  • Titta: Nekem is nem bírnám h ki legalább egy órát ne sétáljak Fluffyval!és nem érdekel h milyen sok tanul... (2008.02.26. 18:33) Tavasz...
  • Titta: Köszike nagyon ari vagy!remélem addig tényleg kifog tartani!nagyon jó lenne ha már végre befejeződ... (2008.02.26. 18:31) Suliban...
  • Szabina_: Én is menni akarok, de ezt már megbeszéltük!! Ez a jó idő feldob, sokkal jobb kedvem van! Csókszi (2008.02.26. 17:02) Tavasz...
  • Szabina_: Jaj drága. Majd megoldódik. Tudod...oda jutsz ahová kell. Ha nem mész Svédbe, akkor annak úgy kell... (2008.02.26. 16:59) Suliban...
  • Utolsó 20

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Váratlan meglepi...

2008.02.15. 13:55 - Titta

Egy hete hatalmas meglepetésben volt részben!a pénteki nap úgy telt mint máskor, de kicsit szomorúbb vtam h jön a 7vége és nem ünnepelhetjük együtt Drágám szülinapját!már meg beszéltük h kicsit később jön mert a főnökének kell segítenie!egész héten ezt hajtotta úgy h nekem nem tűnt fel semmi!aztán hív hétkor a megbeszélt időpontban és közli h nem tud belépni a gépbe én meg mondtam neki h akkor indítsa újra!akkor ő már nagyon elkezdett nevetni és közli velem h akkor nyissam ki az ajtót és csöngettek!nekem még mindig nem esett le a dolog azt hittem hallja h csönget vki!egy pólóban vtam és elkezdtem alindulni az ajtó felé!még anya szólt rám h azért vegyek fel vmit mert kitudja h ki csönget!kiengedtem Fluffyt és akkor hallottam két férfi hangot!és mikor kinyitottam ott állt Drágám!el sem hittem h ez tényleg igaz!hiszen még az előbb kint volt svédbe(legalább is velem ezt hitette el)!természetesen a nyakába ugrottam!ilyen meglepetést még senkitől sem kaptam!annyira boldog vtam ez akarmivel fel ért volna!tökéletes ajándék volt és mindezt úgy titokban tudta tartani h én tényleg nem sejtettem belőle semmit!szombaton el kellett mennem táncolni de azért túl lehetett élni!a fiúk kicsit gázosak vtak:Daztán meg mentünk bulizni!vasárnap családi ebéd redeltünk kaját ami nagyon finom volt!7főn pedig mentünk fel a reptérre mert menniük kellett!én persze poénkodtam h mi lesz ha nem indul a gép meg minden!mikor ott hagytuk őket egy 20 perc múlva csörög a telefon h lassítsunk mert leszállították őket a gépről mivel vmi meghibásodott!na mondom most már tényleg boszorkány vok!a vége az lett az egésznek h törölték a járatot ők pedig pénteken mentek vissza!de azért nagyon jó volt h kaptunk még 3 napot h együtt legyünk!még most ment el de már nagyon hiányzik!hál istennek már csak 3 hét és újra jön!Folyt köv...

A bejegyzés trackback címe:

https://titta.blog.hu/api/trackback/id/tr39340387

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szabina_ 2008.02.16. 10:12:03

Tényleg nagy meglepi volt. Legalább egy kicsit együtt voltatok... :)
Puszi

Enikő 2008.02.21. 19:28:46

Ez aranyos :) Én is mekkorát néztem, mikor táncolás előtt elhaladt a jól ismert fekete autó, és mondtad, h Attila az. :D
Nagy szerencse, hogy törölték a járatot, akkor az a hét a tiétek volt. :)
Puszi


süti beállítások módosítása